lördagkväll/natt

ligger just nu i sängen framför datorn och webbar lite med en väldigt söt grabb ;) hihi!

Idag vaknade jag halv 1, asskönt! och vid 2 var jag ute och mötte emy. Vi drog till stan och gick runt, tog en frapino för att det var tusen år sedan och köpte underkläder ;) Hon köpte 2 bhar och ett par trosor och jag köpte 2 par trosor och en bh :) (bild på vad jag köpte kommer senare, typ imorgon)

och när jag kom hem hann jag sätta mig vid datorn i typ 10 min, sedan kom lovisa och karolina (lovisas mamma) hit. Mammorna satte sig i soffan på nedervåningen och pratade medans jag och lovisa satte oss vid tvn och kollade på bert! :D hahaha, lite typiskt oss
och sedan åt vi middag, allihop tillsammans, och som vanligt börjar jag och lovisa mobba våra mammor medans de typ gaddar ihop sig mot oss xD det är askul och det blev många skratt under kvällen! Sånt gillas.
när de gick (vid halv 12) så sprang jag till datorn och min sötnöt! hihihihihihi tyvärr har han loggat ut nu :(
*suck*
längtar iallafall till sportlovet då jag och lovisa ska till åre, woohoo!
och såhär söt är lollo:

såå söt!

Nu ska jag lägga mig och smsa med 2 små pojkar

PussCiao

Kommentarer
Postat av: Patrik

Lollo mums mums

2010-02-07 @ 11:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0