lyckad hjärtansdag!

min dag blev faktiskt riktigt lyckad!
Först var jag ju med emma och hon tröstshoppade lite, en jacka och en tjocktröja.
Sen träffa vi Solveig och gick till något café.
efter det stack jag till rigoletto för att träffa sötpojken!
och han hade varit världens gulligaste människa och redan betalat för biljetterna, så han bjöd mig på det. HUR SÖTT ÄR INTE DET!?
Men då var det 40 min tills bion skulle börja så vi tog en liten promenad längs kungsgatan, först till typ ena änden mot stureplan, och sen bort förbi drottninggatan och det, där vi vände och gick tillbaka till den gigantiska salongen! hahahaha
Och så såg vi filmen och den var faktiskt ganska bra :) Dock ryckte jag till hela tiden men lyckades hålla för munnen så att jag inte skrek xD haha, men det var mysigt!
Sen efter väntade vi på hans buss, och det var 18 min kvar så vi satte oss på donken där det var lite varmare och väntade. När vi gick ut igen åkte bussen precis förbi hahahah fan vad jag garvade! hahaha, så vi fick vänta 6 min på nästa :) haha det var kul.
Sen gick jag och väntade på min buss, och då var det 11 min -.- *suck* så jag fick sitta där i kylan i min ensamhet xD
haha sen gick jag och handlade med mamma (y)
sen åt jag middag och nu är jag här framför datorn :)
När jag kom hit hade mamma ställt en tallrik med geléhjärtan på datorn och skrivit en liten lapp: "Jag älskar dig mer än livet självt min älskade dotter och spelevink! Pussar och kramar Mamma" gulligt.

Aja, nu ska jag få spanskaläxan av puckot till syster jag har, med andra ord retardEmy!

typ att vi är snyggast alltså

Ska sova snart (:
PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0