myspysdag

Usch, provet gick nog inge bra, JOBBIGT! bläääääääääää
Resten av skoldagen gled på ganska bra och snabbt, och när skolan finally tog slut gick jag hem :)
Där jag väntade ett litet tag, sen gick jag och mötte snyggingen, sen gick vi hem till mig, han fick en rundtur typ xD Och sedan upp och försöka välja film, det tog jävligt lång tid haha, sen kollade vi på film och det blev 8 mile! KÄRLEK PÅ DEN!
och det var ju mysigt, tyvärr behövde båda gå efter ett tag, han skulle till sin mormor och jag skulle till pappa, då var väl klockan runt 8 :)

kärlek på filmen!

Sen jag kom hem har jag bara tagit det lugnt och insett att jag är GALET trött!
Och imorgon åker jag till åre, med Lovisa, det känns helt sjukt :O

ojoj, har inget mer att skriva förutom att det kommer bli svårt att överleva utan sötnosen en hel vecka!
Och utan penispuckot!? Hur ska detta gå?
jaja, det får bli bra ändå :)

PussCiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0