nattinatti

Nu bär det snart av mot sängen, ska bara äta upp middagen först.

Träningen gick okej, inget annorlunda hände, blev lite tränad av mange, bra det! och vi har nu typ bestämt att han ska komma till varannan tisdagsträning och träna mig, så att jag ska vara där riktigt tidigt varannan tisdag :) HÄRLIGT! Det värsta är ju att det är jobbigt, jag tvingas springa ut och hämta bollar som kommer långt bort...då blir det sitta, resa sig upp, springa, hämta bollen, tillbaka, sitta och så upprepas det gång på gång på gång, benen blir som spaghetti xD men det är väl vad som behövs för att bli bra...
och som tur var så var fabbe där idag! :D är man bäst, som får dit honom, eller är man bäst? När ingen annan typ lyckas, yeah! I ROCK! hehehe

skoldagen idag: no, bild, lunch, engelska, franska.
På franskan fick jag och filippa värsta rycket och jobbade snabbare än någonsin :O ganska kul ändå :)

Efter skolan var jag med emy, vi öpte en almanacka till henne och sedan köpte vi "fika" och satte oss på bibblan :P sen gick jag hem och kollade dh<3

ah nej, NU ska jag lägga mig!

PussCiao


vill ha värme, sommar och sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0