nu äre fredagsmys

ah det är ju typ det lixom, alltså fredag, vilket innebär fredagsmys, okej? aah, bra då har vi det avklarat! :D
iallafall, haha, idag är det fredag, vilket är en hyfsat lång men chill dag!
kollade film på båda svenskalektionerna, so:n gick snabbt, no:n med och gympan också.
Filmen vi såg var Juno, hyfsat bra, lite smått konstig....men okej ändå.


Efter gympan stannade jag och emy med chrissy, fredrik, hugo, mükremin, richard och mikael.
Penis och jag snackade med chrissy för det mesta, sen gick mikael, sen gick emy och då satte vi oss ner typ mitt på golvet och bara pratade och hade det allmänt skoj :)
sen gick vi hem, liiite snöbollskrig och sånt. Sen drog jag hem och nu är jag här, framför datorn!
Ska äta nu!

PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0