nyklippt!

ja nu är jag minsann hemma och nyklippt!
Är väldigt nöjd med resultatet och det var riktigt längesen jag hade såhär "kort" hår ^^ haha, för mig är det kort men det ser nog inte så kort ut egentligen :)

så stilig är jag just nu, haha!

och snart ska jag dra iväg på träning!
trots att rålisbarnen kanske inte kommer så ska det bli skoooooooj!
anledningen till att de kanske inte kommer är att de åkt skidor idag de små filurerna och vissa har engelskaprov imorgon...inte för att man egentligen behöver plugga till sånt men ändå ;) haha!

jappjappjaaapp!
och hur glad blir man av träning? Jo, såhär glad:


YEAH!

PussCiao

Kommentarer
Postat av: Patrik

fin

2010-02-18 @ 19:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0