ROMME!

Sådärja!
Nu är jag hemma, eller ja, kom hem för typ en timme sen, najs, och har ätit och så nu :)

Romme var iallafall grymt härligt och lyckat! Dock med en del irritation under lunchen xD hahaha
Åkte från skolan typ halv 7? var väl framme vid halv 10 (y) sen blev det att stå i kö till uthyrningen, alltid askul! höhöhö
bild från bussen:


sen åkte jag och emy ut i backarna och körde runt lite, mest på Romme Syd där det enligt mig var bäst backar!
När klockan blev typ 12 åt vi lunch, pannkakor, OFC!
och i jakt på bord blev vi vääääääääldigt irriterade på en tant som tattade det bordet vi väntade på precis framför ögonen på oss, och medans vi höll på att sätta oss säger hon"Vi blir nog så många" och sen var de 4 vid ett bord för 6 -.- herregud, men lycligtvis hittade vi ett annat bord snabbt som satan!
och mitt under lunchen träffar jag någon jag inte hade kunnat ana att jag skulle träffa! Gissa vem? Jo, FABBE! haha A-lagsmålvakten, som jag alltid försöker tvinga till träningarna, hahaha, så oväntat! men det var ju lite kul :P
Efter lunchen joinade chrissy oss och så åkte vi tills 4, typ när de stängde liftarna :) och det var SKOJ!
och det roligaste var nog när en viss MR ramlade för att han skulle vända sig om och kolla vartfan jag höll hus, hahahaha! Och fyfan vad jag garvade, det värsta var att jag hörde fel när han skrek "MALIN! HÄMTA MIN SKIDA!" hahaha jag tyckte att han skrek "MALIN! HÄMTA MIN SLIDA!" *asg* skrattade hela backen ner sen och liften upp ;) haha, det var KUL!

Bild från liften:

Jag och Chrissy

Bilder på mina medåkare nedanför liftarna:


Chrissy

Emy

tuffa som SATAN!

ah, nej, fan vad jag är trött!
ska snacka lite mer med navid och sen ska jag nog lägga mig :)
och IMORGON ÄR DET STUDIEDAG! det gillas myyyyyyyyyycket!

Avslutar med en bild på mig från bussen:


OBS! ALLA BILDER SOM FINNS PÅ MIG I DETTA INLÄGG ÄR OSMINKADE! så jag vet att jag är ful

PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0