rubrik.

Dagen har flutit på bra, hyfsat snabbt och så, GILLAS!
"Efter skolan" drog jag och emy till fältans bibliotek och pluggade matte, jappjapp! Och sedan drog vi till donken för att tjocka oss en aning (a) hehehe sen tvingade hon med mig på en TOTALT ONÖDIG PROMENAD en liten bit...sen gick jag hem och kollade dh. NAAJS!

Nu har jag nästan precis lagt på efter att ha pratat med emy i telefon ett tag, medans jag webbade med sötnosen xD hahahahaha, han hörde allt vi sa och jag tycker därför lite synd om honom (a)

random fact #1: idag är det EXAKT ett år sen jag blev ihop med mitt ex, johan
random fact #2: jag är chokladsugen
random fact #3: imorgon ska jag "fixa" håret, mer exakt vad jag ska göra är en surprise! :D

haha, bjuder på coola ego-webbcam-bilder :D



hahahaha, jag är SÅÅ SÖÖÖT! :D hahahahah

PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0