satans pluggande

Tar pause så fort jag hittar på något annat att göra, underbart lixom.
och med tanke på att mamma hotat med att jag inte ska få gå på torsdagasträningen om jag inte läst klart allt tills imorgon  måste jag snart springa tillbaka till boken och fortsätta läsa. Men har ändå läst ganska mycket, har bara islam kvar, vilket är typ 30 sidor eller något? härligt -.-
men jag ska verkligen se till att jag får gå på träningen, annars DÖR jag!

efter skolan drog jag och penis till bibblan, hade en mysig "picknick" och pluggade SO, awsome *host*

JEFFLIGT GOD PICKNICK VARE IALLAFALL!

och nu är jag fast i helvetespluggandet, FUCKING HATE IT!

Dock tog jag pause för att lära mig jonglera och jag kan nästa nu! :O helt otroligt.
får nog tacka min käre bror till största del för det lilla miraklet :)

Naej, nu ska jag och min B&J dra oss tillbaka mot boken och sängen, jättekul..........

PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0