studiedag ftw!

moahahaha, så otroligt skönt att få sova ut typ i mitten av veckan!
Igår somnade jag typ halv 1, egentligen skulle jag nog somnat halv 12 eller något, men så ringde sötnosen och vi pratade ett tag haha, härligthärligt! sen smsa jag lite med han och frennis, sen somnade jag :)
haha, men så vaknade jag iallafall 12 imorse, UNDERBART!
och sedan dess har jag bara legat i sängen, kollat tv, varit inne på datorn, GOTTA LOVE IT!
Dock har jag typ träningsvärk i armen? varför!? och ont i knäna? varför!? har absolut ingen aning om varför! usch, huvaligen!

och nu i veckan har jag insett 2 absurda saker;
1. Eftersom att jag tränar 3x2 timmar i veckan blir det 12 timmar på 2 vecor och alltså TJUGOFYRA TIMMAR PÅ EN MÅNAD! ett helt dygn per månad tillbringar jag i en idrottshall! + att det kan vara några matcher per månad, det blir ännu fler timmar! shit alltså, det är galet :P men vill man bli bäst så är det bara att kämpa på ;) haha
2. Det är nu en vecka sen jag fick tillbaka min mobil, och jag har lyckats skicka ungefär 1800 sms! på en vecka!? haha, fan vad jag är lyckad xD Tur att jag sammalagt har 6000 gratis sms då! 3000 inom 3 och 3000 till resten :) och eftersom att både sötisen och frennis har 3 blir det ju finemang!
Bara för att jag råkar älska min mobil och att smsa!


Nej nu ska jag fixa mig och sen dra ut och fika med emypemy!
Och sen klippa mig! YEEEY! :D

PussCiao

Kommentarer
Postat av: Slemmil

du åkte skidor igår... detta mysterium om träningvärk är nu löst, du kan tacka mig i skolan... (Y)

2010-02-18 @ 19:04:46
Postat av: maaui

nej min lille vän, det är inte därför, tror att jag sov knasigt :O

för ofta jag skulle få träningsvärk i en arm av skidor? njäääää

2010-02-18 @ 23:29:12
Postat av: emil

de går nog :) om du håller på o stöter i med stven i marken eller dylikt e de nog inte så svårt, man håller ju typ alltid armen spänd också :S

2010-02-19 @ 16:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0