taggad på plugg?

kan man ens vara det? för det är jag just nu isåfall, måste ju typ vara något fel på mig eller något ^^

Dagen har varit väldigt kul med tanke på att jag varit väldigt övertrött för att jag somnade halv 2 igårnatt (anledning: sötnosen är bra på att hålla mig vaken) och därför har jag skrattat åt i princip allt, alltså, mer än vanligt dåra. och då blir ju tillvaron plötsligt mycket roligare och trevligare och det är sånt jag gillar!
efter skolan köpte jag och emy B&J och gick hem till henne, nice!
Där pluggade vi och skrattade om vartannat och skrattade åt plugget och aa, det var helt enkelt VÄLDIGT kul!
Och på slutet ååh, DET VAR HEMSKT!
så fick jag "äran" att ta ut hennes örhängen, alltså hon tog ju hål i öronen för några månader sen och man ska ju ha i örhängerna ett tag så nu skulle de ut, hon har försökt själv men det gick inte så fick jag uppdraget att göra det och det var hemskt xD men det gick hyfsat bra ändå :) och jag fick loss de ^^

När jag kom hem slocknade jag i mammas säng på dirren alltså (hahahaha). Och sen sov jag i typ 1,5 timmar och satan i gatan vad det var skönt! Det värsta var ju att varken mamma eller daniel märkte att jag var hemma ens så de åt och försökte ringa mig som galningar hahaha, men tillslut hörde de min mobil vibrera och där låg jag lixom haha

Nu ligger min vovve och snarkar men jag känner mig inte särskilt trött, så jag ska plugga lite mer! HÄRLIGT! hahahaha, what the hell is wrong with me?

bjuder på en SJUKT SEXIG bild på mig själv bara för att bevisa med sexappel.

till och med med ett hårspänne för att luggen inte ska hamna i ögonen på mig när jag pluggar, det är vad jag kallar PLUGGING-SPIRIT! yeah :D

Aja, lets get back to buisness.

PussCiao

Kommentarer
Postat av: Patrik

nästan sexigt

2010-02-25 @ 21:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0