The party don't start til' I walk in

har en ny typ favoritlåt som jag bara lyssnar på om och om igen heeela tiden!
och det är nämligen Tik Tok med Ke$ha!
Helt underbar låt enligt mig!

LYSSNA!!!

men ja, träningen var som vanligt väldigt skoj!
dock var ju fredrik inte där, så han kunde inte döda mig som han sa att han skulle :) verkligen synd xD hahaha, för jag vill gärna dö av skott, låter askul (y) nej, den lilla pojen skulle inte våga döda mig (:
ingen vågar döda mig, MOAHAHAHAHAH!!!
Och imorgon är det skola igen, ASNICE!!! *host*
haha, vettefan varför, men jag är på ett riktigt glatt flummhumör and I like it!
Och så sitter jag och skrattar åt mig själv för att jag är så cool, för jag är en hyena, då måste jag skratta, LOVELY! *asg* troligtvis inte alla som fattar, men skit samma, så länge jag tycker att något är kul skrattar jag, okej? :D hahaha

Nu ska jag äta upp min middag, haha, och sen sova, HÄRLIGT!

PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0