trötter

är fruktansvärt trött nu och ska faktiskt lägga mig när jag skrivit klart detta, ovanligt tidigt för att vara mig men jag behöver min sömn!

Idag har skoldagen iallafall gått väldigt snabbt!
Först svenska, då vi fick göra lite skumma grejer inför NP nästa vecka :) har TVÅ SVENSKAPROV på EN vecka! helt sinnes alltså! *suck*
och sedan so, spelade "land, stad, vattendrag" med emma, sophia, madde och emy största delen av lektionen, skooj!
efter det hade vi tjejer värsta håltimmen så vi åt lite och sedan bar det av hem till madde, och spelade "land, stad, vattendrag" där också, var väldigt kul med tanke på att vi blev lite övertrött och konstiga xD haha, tillbaka till solan och då var det tid för svenska/lästid och sen gympa, ossian och oscar hade lektion och det var ganska kul! :)
hahaha, efter skolan hade jag och emy tråkigt så vi bestämde oss för att smyga lite på några av killarna i klassen, christoffer, fredrik, richard, mikael & mükremin, och fyfan vad kul det var! De stannade kvar i salen så det var gansa lätt att tjuvlyssna och tillslut även skrämma livet ur de, hahahahaha! När de upptäckt oss så stannade vi med de ett tag och pratade en massa och självklart lekte lite med fotbollar! haha
sen gick jag hem och kollade dh!

Och nu är det så att sötisens mobil inte har några batterier och jag kanske måste klara mig hela helgen utan att prata så ofta och mycket med honom :(



Godnatt

PussCiao

Kommentarer
Postat av: Slemmil

yeah right att du inte har någon... ;)

2010-02-06 @ 16:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0