wednesday

idaaaaaaag är det onsdag! surprise huh? ;)
jag vettefan vad jag är på för humör, typ en blandning av besvikelse, glädje, trötthet och öhm....något mer
kan bara inte sätta fingret på vad det är.

Iallafall, dagen gick fett snabbt, förutom franskan, den var seeeeeeeg som satan! Satt bara och lyssnade på vivekas prat om allt och inget. Lyckades då pilla bort mitt nagellack så att jag måste måla nytt typ ikväll....*suck* och då kommer problemet: vilken färg ska jag ha?
äh, det får lösa sig av sig självt någongång typ ^^ ikväll förhoppningsvis.

Efter skolan gick jag och penispensionären hem till mig och kollade hem till midgård & satc, samt spelade vem där och kort!
helt enkelt en lugn och skön eftermiddag!

penis hos mig :)

PussCiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0