awsome night!

Igår hade jag och emy vår efterlängtade uppesittarkväll och den blev VÄLDIGT lyckad!
Skolan var ok också...
Kvällen i korta drag:
hem till mig, lämna saker & hämta pengar
hitta en pulka påväg hem till emy, döpte den till Lars-Olof
hem till emy, lämna & hämta saker
prisextra
hem till mig
mio min mio
sushi
tårta
datorn
hämta magnus
hem till midgård
monopol
kort
somnade ca. 06.45

Och det var en snabbsammanfattning! :)

imorse vaknade vi 14.00 typ och låg i sängen tills 17.30 typ xD

enda jobbiga under natten var att magnus tog upp typ hela sängen och jag tvingades ligga på kanten -.-
+ att han småsparkades och småslogs i sömnen xD hahha

men tack för kvällen
 &

nu är jag hemma hos pappa och ska äta snart :)
Sedan bär det av till emma för att umgås med lite folk och ta det lugnt, SKOJ!

PussCiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0