D-A-M-P!!!

jag får fullständigt DAMP!!! min mamma has gone crazy!
Tredje kvällen i rad vi bråkar nu, snart står jag inte ut längre! Jag kommer typ rymma eller något :S
alltså ÅH! någon måste ha önskat mig olycka eller något...för mitt liv går käpprätt åt helvetet för tillfället och det är verkligen inte bra!!! ååååååh!!! DAMP!!!

Iallafall, dagen var okäjj (fram tills jag kom hem)
skolan var lugn;
matte, JAG OCH EMY HANN FÖRBI MAGNUS!!! moahahaha (a)
so, vi typ sov...och ritade porträtt xD (jag och emy)
träslöjd, genomgång största delen, sen skissa på ett skåp
lunch, tecken
engelska, konstig text
livskunskap, INSTÄLLD

Som ni ser var det ganska lugnt och skönt :D
Men...sen kom jag hem och BLÄ!

Och träningen var ganska ok, ingen tränare, men jonis var där.......målisen som sparkades för att jag skulle kunna vara med i laget, hehe...men han boorde inte vara där så jag blev lite chockad...men iallafall spelade vi match och mitt lag höll på att vinna när jonis plötsligt reser sig, svär och går hem xD hahahaha, typ alla började fnissa och det var bara för komiskt!
Sen på P94's träning sa tränaren typ "Malin är en proffsmålvakt så nu ska vi försöka spräcka hennes nolla" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! och gissa om jag fick en skrattattack eller!? haha, sen säger mikael (innan han inser misstolkningen) "det har vi redan gjort" och det gör bara saker och ting roligare! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! så det småfnissade jag åt i stort sett hela träningen, haha!
Och på lördag har jag match 15.00 och 94orna 16.00 i samma hall, och de har ingen målis, så då kanske jag tvingas stå :O JOBBIGT! men vi får se hur det blir (:

Men skit samma, nu ska vi fokusera på de positiva stunderna i livet! Vilket för tillfället är att det inte är såå lång tid kvar tills min och emys UPPESITTARKVÄLL! yeeey (a)
hihihihi

Har inget mer att skriva..........
photoshopade snabbt en bild, hitta vad jag gjort!

Kommentarer
Postat av: minijohan:D

ÖGONEN!!!:D

2010-01-20 @ 18:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0