dagen lider mot sitt slut...

...och jag är tyvärr inte trött!
enligt hawaii-tid är klockan 12 på dagen, *suck*
och jag ska till skolan imorgon...herregud
hur ska detta sluta?
+ jag måste bada & tvätta håret
OCH DENNA GÅNGEN INTE I KLOR-VATTEN!!! :D *happiness*

JAAAAAAAAAAA!!! nu smsar jag med frennis
oh gosh, I've missed it! och honom!!
iiih, GLAD! (:
höhöhöhöh

idag:
somnade 2, vaknade 5, äta&datorn, match (förlorade med 10-1), hem, datorn.
Vi förlorade dels pga mig, jag mådde INTE bra, men dels på att de flesta verkade vara trötta och så, ganska många var bortresta :) syndsynd
men det var mot serieledarna så jag kan inte klaga.
Fick 27 skott på mig, räddade 17, varav 8 med fötterna xD
hahaha
aah, nej nu ska jag bada!

PussCiao


LOVE INNEBANDY!!! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0