"försenad födelsedag"

Igår fick jag uppleva min födelsedag som jag hade velat att den skulle varit.
inte för att den var dålig eller så :)
men iallafall, vi dök, FUCKING UNDERBART!
och damn vad hot man blev i våtdräkt xD
hahahahaha
iallafall, jag totally ÄLSKAR att dyka!
vi såg en sovande sköldpadda under vattnet! sååååå söt :O ville bara klappa den men man får ju inte röra något så det gick inte :(
och vi såg massa coola fiskar och några som var så ovanliga att de bara finns här på kauai!
och såhär sexig var jag i våtdräkt:


SEXYSEXYSEXY!!! hahahaha
iallafall, efter det la vi oss på en strand ett tag och sedan shoppade vi! :D
yeeeey
bild kommer när jag kommit hem (a)
jag köpte: 3 skjort/blusar, 2 t-shirts, ett linne, en långärmad tröja, 2 par jeans, massa örhängen och hörlurar
LOVELY!

nej nu MÅSTE jag bli brun!
stranden kallar!

PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0