första dagen i skolan

Var en helt ok dag faktiskt
och jag fick träffa min älskade emy! YEEEY!
fick ett nytt smeknamn också: neger
så jag antar att jag blivit ganska brun ändå (a) hehehe
men de sista dagarna tog solen ganska bra och jag var ute hela dagarna, så det var väl mest därför (:
Chrissys kommentar var ändå roligast. När vi skulle kolla film på SO:n släckte vi så att det blev helt mörkt, då fäller han den skojiga kommentaren: "Vart tog malin vägen!?" hahaha, funny guy ^^

Efter skolan irrade jag och emy runt lite i fältan, åhlens, sturegallerian och lite sånt. Tills vi tillslut köpte varsin brownie och coca cola och satte oss i ett hörn med saccosäckar på ett bibliotek vid östermalmstorg, haha xD
Där vi satt i någon timme eller så, haha, coola som fan! ;)

(dålig mobilbild)
Emy i hörnet!

haha, nu ska jag äta och kolla film.
MIO MIN MIO!!!
kärlek till den alltså :D
min favvisfilm när jag var liten (:

Ska kolla nu,
PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0