fredag

Ja, idag är det minsann fredag, SURPRISE!
men skööönt!
helgen är hääär!!!
Ikväll ska jag vara hemma och ta det lugnt, fan vad skönt!
Och fira min födelsedag, lite sent, men det är så det är med skilda föräldrar (:
Dock har jag varit busig och redan hittat paketen i pappas garderob (a)
höhöhöhöhöhö
men iallafall, det blir nog bra!

Och imorgon ska jag och emy ha en av våra superlördagar!
En dag på stan med bio, white room & coolness!
Så typiskt oss
Vi ska gå på snabba cash! *HAPPINESS*
gud vad jag alltid älskat den boken, redan sedan 1a sidan!
Och nu kommer den på film, GAAAAH!!!

KÄÄÄÄRLEEEEK!!!!

och just det!
i natt drömade jag värsta mardrömmen!
Jag kommer inte ihåg så mycket utom den STORA huvudsaken.
Jag drömde att min lillebror dog.
och det var nog bland det hemskaste jag varit med om!
och när jag fick reda på det var min första tanke "neeej! jag som varit så elak mot honom hela hans liv och mobbat honom" och jag ångrade mig som FAN!
det fick mig att onse hur elak jag egentligen är, så jag ska bättra mig :)
ska försöka sluta reta honom hela tiden!

Ska äta dip nu

PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0