GAAAAAH!!!!

jag kommer seriöst få ett utbrott snart! är så sjukt jävla trött att jag kommer dö, är galet stressad inför massa prov och skit, ät hyyfsat irriterad på min mor och jag har bara allmänt damp för tillfället!
Det jag behöver just nu är frennis, han besitter förmågan att lugna ner mig och göra så att jag mår bra igen, MEN! Rut har bestämt sig för att inte fungera just nu, detta pga av att jag var inne på facebook i mobilen när min mamma kom in genom dörren, så jag slängde ihop telefonen och just då fick jag ett sms...så den fucka lite och nu funkar han inte -.-
MEN JAG BEHÖVER DEN NU! :'(
Den funkar aldrig när jag vill att den ska funka som mest! ÅH damp på den med just nu...
kommer den inte igång snart byter jag till min tegelsten just för tillfället...

Och sen är det bara folk som irriterar mig ganska mycket just nu också, jag tänker inte nämna några namn men ja, några kan nog gissa vilka det är!
BAAAAAAAAH!!!!

Okej, till lite gladare tankar:
JAG OCH EMY SKA KANSKE TILL FRANKRIKE I SOMMAR TILLSAMMANS!!!!!! fucking awsome duudee!
För lixom, jag och min familj ska troligtvis hyra ett hus med pool där, och så får jag och daniel ta med varsin kompis...och ja, EMY SKA TROLIGTVIS MED!!!! yeeeeeeeeeeeey!
Och sedan ska ju jag och emy ha våran "uppesittarkväll" nästa fredag (30/1-10)
och fyfaan vad kul vi ska ha! Vi ska kind of fira mig men jävlar vad vi ska göra mycket :D
aaah, längtar galeeeet!!! WOOOHOOO!!!!!

okej, då var man på bättre humör och sängen ser lockande ut sååååååååååå..........GODNATT!

EGO OF TODAY!

PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0