godkväll

ligger i soffan och kollar på lets dance och har just ätit middag, snart blir det glass & fingrar (L)
naaaaaaaajjjjjsssss fredagskväll lixxxxom!

ah, dagen var som de flesta andra, förutom NO-provet...inte kul!

imorgon blir det match, kanske till och med 2 på rad om inte fabian står (: och på kvällen bio med emy, VI SKA ÄNTLIGEN PÅ SNABBA CASH!<3<3<3<3<3<3<3<3<3

och under kvällen har jag hittat emys dröm-man i form av Willy Björkman

titta så söt!

han och emy passar PERFEKT!

nu ska jag äta godis och sätta igång Sommaren med Göran

PussCiao

Kommentarer
Postat av: Okänd beundrare

E det du som är Malin???? jag tror inte att det där e du, jag tycker att det ser ut som willie

2010-01-23 @ 23:20:29
Postat av: Okänd beundrare

Är kvinnan två meter från spisen är hon på rymmmen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! det e du Malin

2010-01-23 @ 23:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0