happy birthday to me...

yeeey, 16 ÅR IDAAAAG!!!!
eftersom att klockan bara är kvart i 10 på morgonen här är det ju alldeles awsome :D
min födelsedag har just börjat and I feel on top of the world baby! ;)

Ja må jag leva, ja må jag leva, ja må jag leva uti hundrade år! Javisst ska jag leva, javisst ska jag leva, javisst ska jag leva uti hundrade ååår! Ett fyrfalldigt leve för mig, jag leve hipp hipp hurra hurra HURRA HUUUURRRRRAAAAA!!!! :D

väcktes av att mamma och daniel kom in och sjöng.
Jag fick en muffin och ben&jerry glass som tårta!
Presenterna jag fick:
-Ed Hardy skor, rosa, aaasniiice!
-2 filmer; Pinocchio & Mio min Mio, love!
-Örhängen med söt liten "box" av brodern min
-Örhängen av Marilyn & Wayne (Amerikanska vänner)
-Bok; Djävulens märke av Magnus Nordin
-Kalender 2010 (Men of hawaii) MAGAR!
-Godis

moahaha!

PRESENTER!!! <3<3<3<3<3

jag blev glad för skorna (a)

belåten? xD

pakeeet (L)

iallafall.
Denna dagen kommer förhoppningsvis bli awsome!
SNart ska vi åka till en strand och snorkla.
Efter det ska vi shoppa!!!! :D
HAPPINESS!!!!!
moahahahahahahahahahahahahahahahaha (a)

jaja, ska börja skriva kort nu xD

Hörs senare...(imorgon?)
tiihii

PussCiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0