hemma

Kom hem för inte så länge sedan efter att ha varit på min älskade träning! :D
alltså det är egentligen typ sjukt hur mycket jag Ä-L-S-K-A-R mina träningar! Det känns bara som att ingenting annat i hela världen existerar förutom en vit liten boll och härliga killar! SÅ JÄVLA NICE!!! gaaaah
och när de gör armhävningar.......muuums!!!
Det enda jag kind of ogillade med dagens träning var att jag tvingades springa idioten. Vi blev indelade i lag på 3 pers, sedan tävlade vi xD Som tur var fattade tony (tränare) att det inte är lätt att springa med knäskydd så jag hamnade i samma lag som de två snabbaste i laget; Brandt och Odd! hahaha, så vi vann ;) Kände mig fett duktig att jag ändå var snabbare än vissa i laget trots mina stora kläder (a) hihihi
aah, och det var det enda "negativa" :)

dagen då...chill
orkar inte skriva mer!

IMORGON ÄR DET FREDAG!!! WOOOHOOO!!!

Dagens/kvällens/morgonens I-lands-problem: Jag har glömt mitt smink hos mamma.........och jag är hos pappa
hur ska detta sluta? Jag får helt enkelt sova med sminket och hoppas på det bästa!

Nu bär det av mot sängen och att smsa med frennis & oddish, YEAH! me likey ;)

PussCiao


forever DIF INNEBANDY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0