hemma, snart till sängs

Kom hem typ 20 i 12...men som tur var sov pappa, så att han slapp märka att jag inte var hemma rätt tid, vilket var 11 :)
Hade det iallafall trevligt hos Emma, enbart härliga människor där; emma, angela, felicia, ramin, tove, andreas, solveig och navid.
Det blev klädpoker för de flestas del, dock inte för mig, jag hade slutat naken, INTE KUL! så jag blev kameraman/kvinna :P Sedan skulle de dansa och strippa........fail! hahahahahahah
sen kom några andra jag inte kände till överhuvudtaget, angelas vänner, de hade kostym och sånt....hahaha
Typ när de kom gick jag, navid, ramin och andreas hemåt eftersom att vi bor åt samma håll. Och det var askul eftersom att pojkarna är så roliga och det var längesedan jag träffade navve! så det var väldigt kul
först svängde andreas av och sedan stod jag, ramin och navid i ett gatuhörn och jag garvade medans de gjorde massa skumma grejer, haha! sedan följde navid mig hem och vi hade väldigt intressanta konversationer :) hihi

navve har gått och blivit modell ;) ojojoj!

Nu ska jag gå och lägga mig, har tidig match imorgon!

PussCiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0