HEMMA!!!!!!

woho, sitter vid min kära dator nu, hihihihihi (a)
har saknat den lite (:
dock har Rut inte kommit igång än efter flygturen...men det lär ju ta ett tag till innan han vill fungera :(
Jag är iallafall hemma!
och kan smsa igen! :D
när Rut vill....heheh

alltså det är astråkigt, klockan är typ 10 och ingen är inne, fett med tråkigt!
och jag är trött, men borde inte sova...eller kanske jag borde det?
äääh, det kan jag ta lite senare isåfall!
Har match ikväll och bergman kommer inte :'(
skitungen är i Thailand!
men Brandt kommer så det löser sig nog :P
höhöhö
hoppas bara att jag inte somnar :O
vi får se hur det blir!

Försöker installera så att man kan lägga in bilder från kameran i datorn, men det vill inte funka! INTE KUL LARS-OLOF!
åååååååh vad jag saknar penis!
och imorgon får jag träffa henne! YEEEEY!!!!
höhöhö

JAG OCH SÖTA EMYPEMY! <3<3<3
(längesen...typ i somras!)

aah, neej, nu ska jag fortsätta försöka installera kameragrejen och när jag lyckas (vilket jag SKA) så lägger jag upp några bilder här (y)
blir awsome!

fast är lite depp just nu, glömde min ipod på flygplanet :(
hoppas att de hittar den och skickar hit den!

Ska göra något nu...
PussCiao!

Kommentarer
Postat av: Slemmil

har inte mobilen och datorn ha bluetooth ?

2010-01-10 @ 12:44:25
Postat av: maaui

vad snackar du om? xD

2010-01-10 @ 13:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0