hooneey, iim hoooome!

Kom hem för ett par timmar sen från stan.
Har blivit en störtskön dag ute med min beloved sausage ;) HAHAHAHAHAHAHA!
okej, internskämt åsido
men vad gjorde vi då?
jo, först gick vi mest runt och kollade i affären och sånt, sen gick vi till white room och fikade vilket var supermysigt!, vi körde på stort och köpte varsin stor choklad. Jag köpte även en mudcake och hon en choklad muffin. Tills vi fick reda på att de kanske ska stänga! PANIK! Vart fan ska vi då gå? :S åh, suck! anyway, efter det blev det iallafall bio.
Jag hamnade bredvid en ganska söt kille som jag mot slutet nästan satt på (satt ur grundformenformen sitta) haha, men det var skönare att "sitta åt det hållet" och han satt "åt mitt håll" så det blev ganska nära ^^
Iallafall så var filmen väldigt bra! Den rekomenderas! :)

sött par (:

Har ätit middag och mumsar nu på en american cookie, naaajs!

Ska kolla slutet på robinson nu, ha det bra!
PussCiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0