hos emma

Just nu är jag hos emmapemma och leker lite med datorn medans hon pluggar religion och judendommen, haha, ganska kul att lyssna på den vackra högläsningen, hon har sån inlevelse den kvinnan ;)

och här är den söta lilla emma! väldigt hög snyggnivå på henne!

En av de svåraste sakerna jag gjort på länge är att lämna min mobil hemma och gå ut, vilket jag just nu gjort...FÅR TICS!!! iiiiih, PAAANIIIIK!!!!!!!!!!!!! Detta är ett teckan på att jag verkligen har abstinens.
menmen, jag överlever nog, men när jag kommer hem kommer jag springa till söta rutis och mysa lite med honom (a) hehe

nej nu kom anna, emmas mamma, hem så jag ska väl försöka vara liiiiiiiiite social iallafall ;)

PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0