inte som jag planerat

dagen blev inte direkt som jag planerat, förutom matcherna
jag gick inte på öppet hus och jag gick inte på bio :)
men det var nog lika bra, var så OTROLIGT utmattad efter de två matcherna att jag knappt kunde tänka!
första matchen slutade 11-4 till oss såklart, och jag fick 3 järnkaminer, *ÖVERLYCKLIG!*
det är ett system vi har, efter varje match utses matchens spelare (3 st) och de får ett antal järnkamier var. 3 är högst, sen två sist en. alltså: den som får 3 var bäst under matchen och det är föräldrarna som tittar på som bestämmer...OC JAG FICK TRE! hihihihihi (a) okej iallafall
andra matchen slutade 10-6 till de... jag får nog delvis ta på mig skulden där, men jag var så trött efter första matchen att jag höll på att typ svimma! det krävs ganska mycket koncentration och det blir jobbigt att koncentrera sig en timme i streck...och att sedan koncentrera sig en timme till, direkt efter, *BOOM* sen sprängs det typ ^^

iallafall, efter matcherna var jag ju så trött att jag bara gick hem, kollade robinson, åt, kollade film; baksmällan, ganska kul! :D och nu ligger jag här :)

ÄNDRADE PLANER INFÖR IMORGON!!!!:
ingen skidåkning i hammarbybacken, orka inte, VI SKA ÅKA PULKA I HUMLAN!!!! yeeeeeeeey :D
haha, ska bli awsome!

filmen baksmällan var iallafall bra, ganska kul, rekomenderas.


PussCiao

Kommentarer
Postat av: Patrik

Hangover var rolig :)

2010-01-24 @ 13:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0