kind of dead

Kom nyss hem från att ha tränat i 3,5 timmar, SINNES!!!!
Vilket resulterade i att jag fått ett sår (som blödde) på nyckelbenet, huvudvärk, svullna fingrar, blåmärken överallt, röda bollmärken och otrolig trötthet!
Spelade 3,5 timmar i streck utan uppehåll! Fatta jobbigt :S
ojojoj
Men jag älskar att träna ändå!

iallafall, var inte med lilla chrissy idag som planerat, istället åkte jag med mamma till lidingö för att hämta busan (y) Så nu är lilla fluff hemma och supersöt (:

Tyvärr har jag blivit lite emo också eftersom att jag är trött och har ont i huvudet. Känner mig inte särskilt bra och lite värdelös.
Jaja, orka klaga på sånt
jag borde sova
men ska äta klart min middag först
jag vet att klockan snart är 12 men jag äter middag nu ändå.

Ska sova sen.
har inget mer att skriva nu so i guess this is it

PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0