mio min mio

så sjukt längesen jag såg den senast!
hahahaha, nu inser man hur dåligt gjord den är och vad dåliga skådisarna är xD haha
men jag kommer föralltid älska filmen oavsett vad!
men det är verkligen kul att titta på den och se de konstiga & dåliga grejerna.
hahahaha!
men den kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta (a) hihi

aah, trots det dåliga var den bra!
logiskt va? ;)

anyway, älskar filmen!


borde nog lägga mig snart...klockan är ju 11.
men jag är inte trött :'(
TROTS att jag vaknade 6 imorse!
sov liiite på soffan när jag kommit hem men inte mer.
åååh, dumma tidsskillnad!

har inget mer att skriva
Godnatt
PussCiao

Kommentarer
Postat av: Slemmil

visste du att han som spelar Kato är samma som spelar sauroman i sagan om ringen ^^

2010-01-11 @ 23:28:18
Postat av: maaui

whaaaaaaaaaat!?!? på riktigt? :O

jo när du säger det är de lite lika ;o

fett coolt!

2010-01-13 @ 00:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0