morsning korsning

Min födelsedag igår då, hahahahaha, liite fail xD
iallafall, det var typ dåligt väder och vi skulle snorkla, så var det typ bara ett ställe med "klar syn" så vi åkte dit.
det visade sig att det var för barn och nybörjare ^^
typ en liten damm? med lite fiskar hahahahahaha
eller alltså, det var en stenmur som gick runt ett litet område i havet, precis vid stranden så man bottnade överallt och ja.
men det fanns ganska stora fickar ändå :)
haha, det var kul iallafall, fick mig ett gott skratt xD
hahahaha

sen skulle vi shoppa, köpte mjukisbyxor, tjocktröja, 2 par örhängen, mobilstol, hawaii-skjorta, t-shirt och nagelfil :)
yeeeey (y)
(mobilstol = en minisolstol där man ska lägga mobilen, ASSÖT! och Rut älskar den ;) det ser jag på honom!)

På kvällen fixade jag mig lite långsamt, våfflade nämligen håret, vilket tar ett tag ^^
och det blev inte 100% bra, men skiiit saaammmaa :P
Sedan satte vi oss i bilden och åkte och åkte och åkte, jag ville inte äta på en restaurang i "vår stad" så vi åkte iväg på jakt efter något annat xD
hahahah, daniel klagade ganska mycket för att han var hungrig och sen blev det massa trams ^^
men tillslut kom vi till staden Hanalei (typ?) och hittade en bra restaurang :D
min måltid:
- till förrätt en skaldjurssoppa, asgod!
- till huvudrätt stora, typ friterade räkor och bakad potatis
- till efterrätt en glass som restaurangen bjöd på ;) (coconut-glass med chokladsås)
och på vägen hem i bilen fick jag skrattattack på skrattattack på skrattattack åt min lite smått förvirrade mor xD
skrattade åt alla de konstigheter och "misstag" hon gjort på resan.
vilka var:
Första kvällen åt vi på en trevlig restaurang och en kypare kommer in med menyerna, han säger "hi, how are you?", mamma bara tittar på menyn, tittar snabbt upp, ler och återgår till menyn igen, hon hade inte hört vad han sa typ hahahahaha!
och
samma kväll kommer en servitris in, läggen fram en servett på bordet för att ställa ner drickan på, men mamma tar servetten och torkar av sin del av bordet, hahahahahahaha!!!!! och uppfattar inte vad hon gjort förens servitrisen säger "oh, its okey, I'll go and get another one" hahahahaha! bara för att servitrisen hade lagt servetten på en blöt fläck hahahahah!
och till slut
igårkväll när vi körde hem kommer vi till en bro och mamma säger "haha, tänk vad mycket tid vi slösat på att åka över bron." och börjar köra åt det andra hållet. Då säger jag "mamma, det är den bron vi ska över..." och sen börjar alla 3 asgarva xD HAHAHAHAHAHA!!!

så fail vår familj är ^^
hahahahahahaha!!

anyway, det är dåligt väder idag igen så vi vet inte riktigt vad vi ska göra ^^
ikväll ska vi iallafall på en "hawaiian danceshow" typ, med middag och sånt.
men fram tills dess?
kanska shoppa lite (a) om jag har tur
eller åka på någon utflykt eller något :)
det blir nog bra iallafall.
Har inget mer att skriva så jag avslutar med en bild på mig och min glass från igår :)




lite fuckad men skiiiit saammaa ^^

PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0