pakeet!

Har blivit firad här på kvällen.
Pappa och daniel kom in med glasstårta och paket, ME LIKEY!
Här är en dååålig mobilbild på mina fina gåvor

Jag fick:
Hem till midgård-box
2 par skosnören; gula & blåa
500 kr av farmor
600 kr av pappa
presentkort på espressohouse, 250 kr

och jag kan meddela att jag är vääldigt nöjd med vad jag fått!
jag fick det jag önskade mig!

Angående imorgon är det ändrade planer eftersom att det inte finns några lediga platser brevid varandra till snabba cash.
Så vi ska se "har du hört ryktet om Morgans?"
tror att den är jättebra så det blir nog finemang!


Just nu chattar jag med ett fucktard vid namn Emy, som verkar vara trögfattad (:
men jag älskar henne ändå!
Har kollat på lets dance med familjen, myysigt.
och trots att det är 20+ här inne så fryser jag :S
VARFÖR GÖR JAG DET!?!?!?
helt cp

nej nu ska jag fortsätta skriva sjuka saker till emy.

PussCiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0