pigger

Nu har jag fått sova ganska mycket och det var sköönt!
Gick upp tidigare och ska till skolan tidigare än vad jag egentligen behöver, men jag ska möta Ossian och Magnus utanför biblioteket 9.00, lektionen börjar 09.40, för att fixa och trixa lite med vårt NO-föredrag (:
Och eftersom att jag nu för tiden kommer upp när jag ska hade jag massa extratid på mig och hamnade framför datorn (a)
jag var duktig som skrev ut våra papper iallafall! Och lekte lite med webben, tänkte dela med mig av några, det har ju varit lite typ "bildbrist" de senaste dagarna.


(& rut i hans solstol)


Frennis säger att den lilla saken har försovit sig så jag och ossian får väl börja själva, hehe

Idag blir det: skola, promenad med chrissy, träning, hem.

Ska kila nu!
PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0