sista inlägget från hawaii :'(

Åker hem ikväll halv 12...
först till Seattle (5 timmar)
sen Chicago (3 timmar)
efter det bär det av raka vägen till stockholm (8,5 timmar)
kommer hem runt 7 på söndag morgon.
tänk vad skoj tidsskillnaden är ^^
åker halv 12 en fredagskväll och kommer hem på söndag morgon.
ändå tar det bara 21 timmar iklusive tiden på mellanlandningarna, höhö, ganska skoj ju (:
Dagen har gått åt till att sola och bada. Först på stranden och sen vid poolen.
Eller...först av allt tog jag på mig mina hulahula-kläder som jag faktiskt köpt här och blev fotad på stranden av min käre bror och mor.
höhöhö, riktigt het blev jag också xD

hahahahaha

iallafall, jag kommer sakna hawaii riktigt mycket!
men det känns bra att veta att om ca ett halvår ska jag till cypern med pappa, moahahah! (a)
höhöhöhö
bjuder på en sista bild från när jag solade idag.

ser ut som en död säl, men snygg ändå xD hahahaha!

Ska packa nu och sedan blir det middag.
Om några (mååånga) timmar är jag hemma i sverige igen...
skönt att få träffa vännerna och kunna sms igen! :D

PussCiao, hörs när jag är i Sverige!

Kommentarer
Postat av: slemmil<3

e de kokosnötter :o ?

2010-01-09 @ 23:19:08
Postat av: maaui

jaaaa (a) hahaha, är det inte coolt? :O

2010-01-10 @ 09:56:49
Postat av: Slemmil

coolt :D (Y)

2010-01-10 @ 18:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0