skadad

Som vanligt efter träningen är jag skadad/misshandlad xD har blåmärken lite överallt, typ en bula på armen :S och mitt lillfinger är blått! :O
ser fett fult och äckligt ut, haha!

lite dålig bild, men det är iallafall ganska blått i mitten...vet dock inte vem som orsakat det :O eftersom att jag alltid lyckas rädda med antingen vänstra handflatan eller höger lillfinger är det en hel del som skjutit på samma finger, så det är väl allas fel, haha! ^^
(självklart räddar jag inte bara med de, men för det mesta)
och handflatan ömmar alltid...VÄLDIGT MYCKET!

jaja, nog tjatat om mina skador :)
just nu sitter jag och väntar på mat...BK! muuums ;)

PussCiao

Kommentarer
Postat av: Minijohan

Hur ofta äter du BK egentligen? xD

2010-01-27 @ 14:34:09
Postat av: maaui

ofta (a)

2010-01-27 @ 19:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0