Snart 2...på natten...

...jag borde inte vara vaken nu... Men det är jag ändå, har just pluggat klart inför morgondagens no-prov -.- usch, det kommer sluta i tragedi! Iallafall, var ju på kungsholmen och det verkar vara en sjukt bra skola! Sam-språk verkar typ vara den perfekta linjen för mig som älskar språk! + att man slipper no första året, AWSOME! Haha, och vi pratade med en kille som gick där som var värsta magnus-look-a-like! Fett coolt ^^ och vi fick en guidad tur genom skolan av en snäll tjej typ xD träffade ganska många jag känner där så det var ju kul, jag var där med emy och min mamma och jag tycker att det hela gick väldigt bra! Funderar faktiskt på att ha det som förstahandsval, men alltså det verkar vara en allmänt kul skola, de anordnar fester och sånt och det verkade bara great :D men vi får väl se vilka poäng jag lyckas skrapa ihop :) och nu är det hög tid för mig att sova! Så godnatt på er, hörs imorgon...eller idag, klockan är ju över 12, äh, jag säger ändå imorgon, det känns bäst! PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0