soft dag, jobbig kväll

Skolan var chill
Jag och emy har varit ifrån varandra ALLDELES FÖR LÄNGE!
det tar vi igen nu (y)
höhöhö

efter skolan var det träning
och det var tamigfan en av de roligaste träningarna jag varit med om! HAHA
vi hade ingen tränare och delade in 3 lag och spelade match, typ att vinnaren stannade kvar på plan och så (: hahaha
alla var complete oseriösa och asroliga!
typ höll i varandras klubbor, jagade varandra, kastade klubborna framför den som hadde bollen så att han tappade den, skrek, sjöng, skrattade, sa cp-saker...ojojoj, jag satt typ och garvade hela tiden! hahaha
så jeffla kul.
Framförallt Brandt & Jesper, haha, skojiga grabbar!
ojojoj, hahaha, det var kul iallafall

men på 94:ornas träning blev jag fett trött och allmänt blä ^^
lite skoj det med, men inte lika kul som 95ornas xD hahaha

när jag kom hem åt vi tacos, mums! och sen pluggade NO.
bläbläblä!
gammastrålning kan GÅ OCH DÖ!
då blev jag trött, fick ont i huvudet och massa sånt. Tills jag sov typ 15 min och åt glass, då blev världen lite ljusare igen! :D

Nu ska jag duscha, (jag vet att klockan är halv 1...)
PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0