sunday

det är inte min dag idag tyvärr...rut är typ död, men hoppas på att få igång honom under natten! och dagens match förlorade vi med 4-3, jag tycker att det till stor del var mitt fel men det verkar ingen annan tycka....enda bra jag gjorde var en ganska "cool" räddning. Jag räddade den genom att jag klämde fast bollen mellan min fot och stolpen, precis på mållinjen :) and thats about it. Men om vi hade kämpat lika hårt som vi gjorde de sista 7 minutrarna hela matchen hade vi vunnit...så det kan vara alltså....
och snabba cash var inte lika bra som jag trodde att den skulle vara, inte alls lik boken, visst, klart var handlingen i stort sett likadan, men fortfarande hade de missat ganska mycket, men så är det ju alltid.

bokomslaget!

och jag tänkte att medans jag ändå är hos mamma kan jag lägga upp ett fåtal bilder från i fredags:

Lars-Olof!


SKÅL!

presenter från emy

TÅRTAN!!!

och det var allt för denna gången!
Nu ska jag måla naglarna med det fina nagellacket jag fick av emypemy penis pensionär :) och fortsätta lyssna på musik från min ipod som kom hem idag, efter att jag glömt den på flygplanet tillbaka till sverige från hawaii...höhöhö

PussCiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0