tidig morgon för att vara mig

Vaknade faktiskt typ halv 11, och det är faktiskt väldigt tidigt för att vara mig!
men jag tänkte vara snäll mot lilla emypemy och inte somna om när jag väl sovit 10 timmar (:
och jag fick en trevlig överraskning nu på morgonen, nämligen att pappa hade glömt en present igår så nu fick jag en till :D
Ett presentkort på bikbok för 500 kr!
hihihi
det innebär att jag fått 6 presentkort inom loppet av 1 månad; 2 bio (200 & 300 kr tror jag), h&m (500 kr), vero moda (500 kr), bikbok (500 kr) & espressohouse (250 kr).
detta är happiness på hög nivå!!!

hihi, ska väl börja fixa mig snart....någongång...senare....typ...höhöhö (a)
och sen blir det stan med älsklingen

Ska göra något annat nu...har inget mer att skriva :)
PussCiao!


såå söt & gammal bild! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0