vet inte vad jag ska skriva för rubrik...

stressig morgon, lugn dag!
Försov mig som satan och skyndade vääldigt mycket! Hann sminka mig, klä på mig och äta frukost på 20 min, REKORD! Sen sprang jag mot bussen eftersom att vi skulle till ungdomsmottagningen, men har så bråttom att jag går på fel buss xD och inser det inte förens det är för sent...när den redan svängt av åt fel håll, så jag får springa typ allt vad jag har till emys station och möta henne där :) haha, så jag sprang både till min buss och sedan till emy, haha!
iallafall, typ hela lassens tjejer kom försent, så det var ju chill :)
hah, det var faktist lite pinsamt att vara där, eller alltså, vi var så tysta, förutom matilde som typ är den mest erfarna av sånt i vår klass ^^ men aa, alla bara typ fnissade hela tiden och sånt :P

Sen hade vi en liten typ håltimme då jag och emy åkte hem till henne och öhm...gjorde inte så mycket xD
sen åkte vi tillbaka till skolan och hade musik, jag lärde mig versen till låten på trummor ;) yeeah! Efter det var det lunch och då spelade vi kort (y)
Sedan gympa och JAG ÄGER PÅ HARRY POTTER!!!! moahahahahaha! iallafall
Sen slutade vi! WOHO! halv 2 lixom! :D
sen åkte vi till norra real, vandrade runt, sedan till stan, emy köpte present till mig och lämnade mig på H&M under tiden, sedan hämtade hon mig :) hihihihi
då bar det av mot EH

Sista dagen på white room :( De stänger EH där imorgon....*SADNESS!!!!*
Vi satt där ganska länge och sedan gick vi hem och kind of skämde ut oss på sturegatan genom att typ vingla, sparka snö på varandra och skratta vääääääldigt högt (a) hehehehe

Aja, måste hjälpa bror'n min med franskan nu :)

PussCiao!

Kommentarer
Postat av: ~*Amanda*~

men wtf dom stänger ju ner alla espresso house i stan >.< först stureplan, sen kungsgatan o nu dehär D: va e deras probleeeeem

2010-01-27 @ 20:33:16
Postat av: Minijohan

Va ere som e så pinsamt me ¨å prata sex? xD du skulle sett oss:P

2010-01-27 @ 21:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0