25/7

jaha, då vaknar man upp med svullna ögon efter en natt med konstig sömn...
det var verkligen


jaja, vad ska man göra lixom...inte ett jävla piss!
idag ska iallafall mamma och jag fixa och trixa med the appartment, både i nya och gamla, askul -.-
lär ju knappast ha något att göra de kommande dagarna då den jag ville träffa, näe, honom klarar jag inte av att träffa, magnus är borta, anna är borta, emma är borta...känns som att alla jag kan/vill vara med/prata med är borta... kul...
men snart, då jävlar, ska jag till malin och det ska bli så jävla skönt!

älskar dig mollsan <3

har ni tur kommer frankrikebilderna upp senare idag, men vi får se
PussCiao

Kommentarer
Postat av: anonym

Va stark malin, det kommer snart bli bra !

2010-07-25 @ 13:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0