27 juli

vet inte riktigt vad jag ska göra idag, kanske träffa emma, men vi får se :)
ikväll ska jag iallafall förhoppningsvis prata med min annoww, om hon lyckas skaffa en laddare till sin telephone, men vi får väl seee.

iallafall kommer frankrikebilderna om någon vecka, är hos pappa nu och är borta ett tag, och bilderna är hos mamma :) kan fota en del av shoppingen jag ska ha med till fbg, resten får komma senare. Hope it's okeey!
kan däremot bjuda på våran "frankrike-sång"


buhu, jag saknar min frennis! och min annoww! och busan!
inte träffat de på E-V-I-G-H-E-T-E-R!!!




önskar alla kunde komm hem så jag kan få min må-bra-boost!
aja, ska göra något nu...vet inte vad... :)
PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0