28e jävla juli

nu sjunker jag som en jävla sten mot botten
trodde jag skulle klara dethär men tydligen inte
hela min värld rasar och ingen är där för att rädda mig
vad mer kan man säga?
jag blev, dumt nog, kär
riktigt jävla kär
och nu är det slut, finito
allt är över, jag är över

idag ska jag nog tröstshoppa, för mina egna pengar för en gångs skull.
kommer troligtvis sluta i ett hörn någonstans och sitta och gråta ut allt. Typ i en skog eller något sånt, WOHO!
nejmen vi får se vad som händer.

Önskar bara att magnus var hemma, så jag kunde få gråta ut hos honom. Men nej, dumma honom
men han kommer iallafall hem typ samtidigt som jag kommer hem från gotland och då jävlar ska jag träffa honom! Det är sinnessjukt hur mycket jag saknar honom!


PussCiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0