bon nuit mon amies!

kom hem för ett tag sen efter att ha träffat navid.
idag har jag bokstavligt talat inte gjort ett skit, okej, jag har pratat med odd i tele, men inget mer.
Bara legat i soffan och haft lingonvärk! (ÄR SÅ JÄVLA GLAD ATT JAG HAR DET NU OCH INTE I FRANKRIKE!!!!)
men ja, så jag tog lite alvedon och blev gladare, så efter middagen drog jag ut och träffa pojken, jag lovar att han försökte döda mig. Han lyckades övertala mig att klättra upp på något nedrans tak i humlan där vi satt i några timmar kanske? en eller två tror jag.
På vägen upp fick jag ett rivsår på armen och på vägen ner gjorde jag illa fingret, WOHO! Way to go me! xD
Ah, vi satt där på taket och pratade om i stort sett....ALLT.
Från djupa och seriösa saker till helflummiga och totalt oseriösa saker xD det var jättemysigt och trevligt iallafall.

Har ni någonsin sett en snyggare människa? ojojoj!

Aja, ska nog faktiskt sova nu, är lite trötter måste jag säga!
PussCiao


Kommentarer
Postat av: Sara

Är ni ihop? :)

2010-10-01 @ 19:07:18
Postat av: maaui, the one and only

haha, nejnej, det är vi inte (:

2010-10-01 @ 22:13:05
Postat av: Sara

Aha, jag som trodde det :P

2010-10-06 @ 16:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0