Frennis ♥

Tänkte tillägna ett inlägg till en av mina närmaste vänner. Nämligen Magnus Frennberg!


Ja, var ska man börja? Denhär killen har allt!
Nu har vi känt varandra i typ 3 år och jag hade inte klarat mig igenom alla utan grabben. Han har stöttat mig igenom allt, lyssnat och gett råd när jag behövt prata eller haft problem. Oavsett tid på dygnet har han funnits där för mig, han har sett mig gråta och skratta. Han har varit med mig genom allt. Och det är vad jag kallar en äkta vän! När jag gråtit har han fått mig att le. När jag mått dåligt har han fått mig att skratta. Bara av att prata med honom blir jag glad. Han kan seriöst inte vara mänsklig, han måste vara en ängel. Så underbar som han är så finns ingen annan förklaring på det, än just den att han är en ängel!
Tänk att just jag skulle få en sån bra vän, jag vet inte vad jag gjort för att förtjäna honom egentligen, men jag är bara så jävla glad över att han finns! Utan honom hade jag inte mått såpass bra som jag gör idag, aldrig överlevt alla nedgångar jag haft.
Tack vare denhär varelsen mår jag i stort sett alltid bra. Och jag kan inte tacka honom tillräckligt många gånger för att jämna ut det.
Och nu ska vi bli grannar! Förstår ni hur great det kommer bli? Springa över när man känner för det, ropa till varandra mellan balkongerna. Och jag säger som frennis först sa "SLEEPOVERS!". Moahahaha! Vi kommer festa loss varenda natt! (när tönten inte spelar ;) höhö). Iallafall, trots att vi kommer gå i olika skolor kommer vi fortsätta ses. Ofta!
Dock kommer jag varken kunna prata med honom eller träffa honom på ca 5 veckor! Då jag först åker till Frankrike 2 veckor med Emy och när jag kommer hem har han åkt till England på tennisgrej med Fabian. Jag kommer ju dö, nästan iallafall. Vet inte riktigt vad jag ska göra... Allt jag kan hoppas på är ju att han har dator i England. Och att jag kan få internet ibland när jag är i frankrike. Fuck att han är på landet just nu och kommer hem på lördag... då jag åker... DAMP! Kommer sakna honom så in i helvetes mycket! Saknar honom redan :(
Men det jag vill ha sagt med denhär texten är:
Magnus, tack för att du finns! Du vet att jag alltid kommer finnas här för dig de få gånger du behöver prata. Utan dig funkar jag inte.
Jag älskar dig, Frennis ♥


Kommentarer
Postat av: Slemmil

du kunde ju ha valt en lite snyggare bild på pojken :(

2010-07-14 @ 10:06:18
Postat av: Anonym

Tidernas friendzone


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0