helvete

önskar att jag aldrig åkt hem
vill leva kvar i min drömvärld där allt var bra
solen sken, vattnet var varmt
det fanns inga tårar, bara skratt
det enda man behövde oroa sig för var om man skulle klara sin franska
hade behövt en träning, men nu har jag inte kvar de heller
jag är dödsdömd
inte en enda grej är kul längre
jag såg fram emot gotland... nu vill jag knappt åka
jag vet inte vad jag ska säga eller göra....
finns nog inget att göra
jag känner mig ensam i världen
liten och ensam...
allt är förstört
jag är förstörd
jag vill inte
jag klarar inte detta
vet inte vad jag gjort
hade mina aningar, men hoppas att jag hade fel
exakt ALLT påminner mig om det
jag känner mig blind,
men framförallt blöt
rödsprängda ögon passar inte mig
jag vill inte vara här
jag vill bort,
bort från allt



"Utanpå tror ni att jag är så glad, men egentligen kämpar jag för att klara av en enkel dag. Ni ser hur jag skrattar och ni ser hur jag ler, men inuti min kropp, på orkar jag inte mer"
"Som ett litet barn, som söker efter svaret, varför lever jag?"


Tack magnus för att du finns, jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0