jag har ont i foten

och nu vet ni det.

Var med emma idag, vi prata om allt medans hon packa och sen gjorde typ smoothies :)

min mumsiga smoothie; blåbär & hallon
hittade även ett par megasnygga glasögon och ett urläckert hårspänne som jag bara blev tvungen att prova!
och såhär himla snygg blev jag då:

ibland är jag för söt för mitt eget bästa...

iallafall, kom hem, åt och drog ut på promenad ensam för att prata med bästa vännen anna.
Vi pratade i nästan exakt en timme och jag slutade på en bänk på djurgården med utsikt över vattnet där man såg fullmånen som anna också kunde se från sitt hus i skåne, coolt! ;)
har ingen bild på månen men har en bild på hur fin himlen var när jag gick ut

beautiful!
när jag kom hem var ju dock himlen becksvart...yeey -.- vilket var runt halv 12...
hur som helst var det jätteskönt att få prata med min älskade bästis. Herregud, vi har känt varandra och varit bästa vänner sedan 1996...ojojoj, det är vad jag kallar äkta vänskap! Att vi fortfarande håller ihop, shit :) Vet inte vad jag skulle göra utan min babe. Saknar henne :(


nu ska jag sova! GODNATT!
Pusspuuussss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0