jag vet inte

mitt liv just nu...jag vet inte vad som händer, om ens något händer, allt står still eller?
känns som att något saknas, men gör det verkligen det? och isåfall, vad är det som saknas? själv vet jag inte, bara att det känns konstigt inombords, känns som att något är fel.
kanske är saknaden av klassen, nervositeten inför gymnasiet, kärleken.
Allt känns komplicerat nu, jag vet inte hur framtiden blir och jag får lite panik av sånt. När jag inte vet vad som händer, eller ska hända. It freaks me out! Nu när jag tänker efter riktigt noga handlar det nog mest om dethär med gymnasiet, är så sjukt jävla nervös att det är sinnessjukt. Man vet ju ingenting! Man vet inte vart man kommer in, man vet inte vilka man hamnar med, man vet inte vilka lärare man får, man vet inte hur man hittar i den nya skolan, man är helt lost, som att börja om från 0 igen. Tänk om man hamnar med massa fortisar? Pluggisar? Emosar? Tråkånsar? Festgalningar? You never know lixom, helt sick't! Åh, jag vill inte! Jag får P-A-N-I-K!!! Och sen är det ju självklart lite fler saker som påverkar hur jag mår men sånt ska jag inte prata om här i bloggen, lixom kärleksliv och sånt, det har jag min dagok (Magnus) till för. Jag kan bara säga så mycket som att det är komplicerat och att jag...äääh! JAG VET INTE! JAG VET INGENTING!
Dethär är fan jobbigt, trodde inte gymnasiet och det skulle bli såhääär jobbigt!


Jahopp, nääääh, nu ska jag sluta klaga och hoppas på det bästa. Imorgon får man veta hur ens framtid blir (GAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!!!)
aja, ska nog äta något nu och sen packa ner det sista i mitt rum :)

PussCiao

Kommentarer
Postat av: Slemmil

du saknar mig baby <3

2010-07-03 @ 01:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0