2 juni

alltså, nej, STOPP!
stanna tiden! jag vill hoppa av!
jag vill inte gå ut 9an och grundskolan
jag vill inte börja på gymnasiet
JAG VILL INTE!
jag börjar få panik nu....INTE KUL!
åååååh, ångest!
funderar verkligen på min förra plan...att bli same.
för er som inte vet jag det är tryck här!
Flytta till norrland, skaffa en topnotch ren vid namn sten och bo i ett djurgårdstält, låter awesome, right!?
skulle mycket väl kunna se mig i dessa megasexiga kläder


åååååååh D-A-M-P!!!
det är inte kul längre...
jag vill inte växa upp :(

äääh, pfft, nu ska jag snart åka iväg och träffa mamma för att köpa mina wünderbara skor! sen blir det träffa min babypenis!

vi ska äta lunch och sånt.
för vi börjar 13.20 idag...MOAHAHAHAHA!!!

PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0